Όταν ένας πολεμά για μια ιδέα... αυτός πολεμά ! Όταν όλοι ενωθούν για την ανθρωπιά και το ήθος της ανθρωπιάς και της ειρήνης,
τότε ο Θεός είναι τα πόδια σας, τα χέρια σας, η καρδιά σας...η αγάπη σας.

ΜΕΤΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ! ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΥΠΕΡ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ !

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΕΧΕΤΕ ΘΑΡΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ... 

ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΣΑ... ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ... ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΟΡΚΙΖΕΙ... 

Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΒΑΣΙΛΕΑ... ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΕΣ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ... ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...

Έχετε θάρρος έλληνες !!!

Τούτου του προφήτου Ηλία ο της Ορθοδοξίας ο Αληθινός Χριστός... είναι η αλήθεια, και ο Λόγος του... μα εσύ έλλην η ψυχή Του.

Εδώ μαζί μας στην γη Είναι ο Κύριος... εδώ στην γη μας ελλάδα μου το Πνεύμα Του η αγάπη... και στα πόδια τα δικά σου έλληνα η ιερή Του Αλήθεια... η δικιά Σου Ανθρωπιά...

Δεν θα ασχοληθώ με τους ψευδοπροφήτες της κατάρας μας.

Ας ασχοληθούμε αδέλφια μου με την θεία Χάρις της Αγίας προ της αλώσεως της ιερής Μας εκκλησίας, από τους προδότες γνωστούς ποια σε όλους μας... δεσπότες και αδέλφια τους ιούδες βασιλείς...

Εγώ ειμί ο Λόγος... εσείς του Λόγου ο Χριστός ελλάδα μου... από τον Θεό και πατέρα των ανθρώπων... η ψυχή του Ιερού και Αγίου Πνεύματός Σου, που ο Πατέρας των αθανάτων ελλήνων είναι η ψυχή σου έλληνα και Ελληνίδα... η ζωντανή καρδιά σου, το αθάνατο εγώ σου, του θεϊκού σου ΙΧΩΡ !

Καρδιά γεννημένη... χάρη στην αγάπη του δημιουργού Σου.
Μέσα στην αμαρτία της διδασκαλίας του κόσμου... μέσα στην σοφία του Θεού και Πατέρα μας, στο πνεύμα...  όπως το νερό δέχεται το αλάτι, έτσι και εσύ άνθρωπε δέξου το ταίρι σου στα σπλάχνα σου, δέξου τον Ιησού Χριστό στον δικό σου εαυτό....

Μελέτα πρώτα το άγιο ευαγγέλιο... γνώσεσθε την αλήθεια... και εγώ ο λόγος ελευθερώσω εσάς...

Ιωάννης